aalan

E-Ticaret Sözlük Latest Sorular

diceroscraft
Yeni Üye

Merhabalar, Deri işiyle uğraşıyorum, kendi atölyemde workshop eğitimleri veriyorum. Kayıtları google üzerinden alıyordum fakat artık bu sistemi değiştirme zamanım geldi. İstediğim, insanlar tıpkı biletix den bilet alır gibi alsınlar ve seçtikleri tarihte etkinlik var mı yok mu görsünler. Sizlerden ricam bunu ...Daha fazla oku

Merhabalar,

Deri işiyle uğraşıyorum, kendi atölyemde workshop eğitimleri veriyorum. Kayıtları google üzerinden alıyordum fakat artık bu sistemi değiştirme zamanım geldi. İstediğim, insanlar tıpkı biletix den bilet alır gibi alsınlar ve seçtikleri tarihte etkinlik var mı yok mu görsünler. Sizlerden ricam bunu yapabileceğim bir eklenti ya da farklı bir yol. Kendi çabalarımla belli araştırmalar yapıp sonuç bulamadğım için sizlere danışmak istedim. Şimdiden teşekkürler

Daha az oku
  1. selamun aleykum , benim bir sorunum var , shopify magazama urun yukledim , fiyat ayarlarini yaparken , urunumin fiyatini ve karsilastirma fiyatini girdim , ama magazama yayinladigim zaman sadece satis fiyatim gozukyor , tema ile ilgili sorun sandim temayi degistirdim , uruni yeniden yukledim ama olmDaha fazla oku

    selamun aleykum , benim bir sorunum var , shopify magazama urun yukledim , fiyat ayarlarini yaparken , urunumin fiyatini ve karsilastirma fiyatini girdim , ama magazama yayinladigim zaman sadece satis fiyatim gozukyor , tema ile ilgili sorun sandim temayi degistirdim , uruni yeniden yukledim ama olmadi , bana yardamci olarmisiniz ?  tesekkur ederim simdiden

     

    Daha az gör
yasemin
Yeni Üye

Merhaba. Shopify da kullanıcı yorumları değil de altta ürünü alanların yorumları oluyor ya o şekilde kullanabileceğim app var mı? Loox gibi yada mümkünse ücretsiz. Şimdiden çok teşekkür ederim.

Merhaba. Shopify da kullanıcı yorumları değil de altta ürünü alanların yorumları oluyor ya o şekilde kullanabileceğim app var mı? Loox gibi yada mümkünse ücretsiz. Şimdiden çok teşekkür ederim.

Daha az oku
deniz4747
Yeni Üye

hocam ücretsiz tema shopifya ekleme videsu yapmıştınız ben orda zipten nasıl çıkarıldığınızı anlamadım video uzun sürmesin diye geçtiniz ben ne kadar indirsemde temayı kullanamıyorum zipten çıkarma felan gerkiyormuş yardımcı olurmusuuz yada kısa bir short videsu çekseniz

hocam ücretsiz tema shopifya ekleme videsu yapmıştınız ben orda zipten nasıl çıkarıldığınızı anlamadım video uzun sürmesin diye geçtiniz ben ne kadar indirsemde temayı kullanamıyorum zipten çıkarma felan gerkiyormuş yardımcı olurmusuuz yada kısa bir short videsu çekseniz

Daha az oku
  1. Eğitimde bundan bahsettim. Aslında zor bir şey değil. .rar iniyorsa .rar 'ı açın farklı dosyalar olacaktır. Tema dosyası .zip olarak duracaktır.

    Eğitimde bundan bahsettim. Aslında zor bir şey değil. .rar iniyorsa .rar ‘ı açın farklı dosyalar olacaktır. Tema dosyası .zip olarak duracaktır.

    Daha az gör
Dadydog
Yeni Üye

Merhaba, web sitemde canlı destek için : “Facebook Chat Box” uygulamasını kullanıyorum. bir anda gitti bir türlü tekrar siteye geri entegre edemedim. Böyle bir sorun yaşayan var mı? veyahut sizin kullanıp memnun kaldığınız ücretsiz başka bir live chat uygulaması var mı ...Daha fazla oku

Merhaba,
web sitemde canlı destek için : “Facebook Chat Box” uygulamasını kullanıyorum.
bir anda gitti bir türlü tekrar siteye geri entegre edemedim.

Böyle bir sorun yaşayan var mı?
veyahut sizin kullanıp memnun kaldığınız ücretsiz başka bir live chat uygulaması var mı ?

Daha az oku
tahirazak
Yeni Üye

Merhaba, Türkiye’de kurduğum işletme ile shopify dropshipping yapıyorum. Siteme Pinterest uygulamasını kurup trafik artırmak istedim ancak “uyguluma uyumlu değil “olduğu için uygulamayı kuramıyorum. Bu durumu aşmamın bir yolu var mı? Teşekkürler ..

Merhaba,
Türkiye’de kurduğum işletme ile shopify dropshipping yapıyorum. Siteme Pinterest uygulamasını kurup trafik artırmak istedim ancak “uyguluma uyumlu değil “olduğu için uygulamayı kuramıyorum. Bu durumu aşmamın bir yolu var mı?
Teşekkürler ..

Daha az oku
  1. Merhaba, pinterest plugin üzerinde bu aralar sıkıntılar var. Dilerseniz pinterest plugin üzerinde bulunan iletişime geç bölümün den yaşadığınız sıkıntıyı video veya görselli şekilde anlatın onlar nasıl yapmanız gerekitiğini söyleyeceklerdir. Önerim: 1. PLugini komple siliniz. 2. Pinterest hesabınızıDaha fazla oku

    Merhaba, pinterest plugin üzerinde bu aralar sıkıntılar var. Dilerseniz pinterest plugin üzerinde bulunan iletişime geç bölümün den yaşadığınız sıkıntıyı video veya görselli şekilde anlatın onlar nasıl yapmanız gerekitiğini söyleyeceklerdir. Önerim:

    1. PLugini komple siliniz.
    2. Pinterest hesabınızı işletme hesabı yapınız.
    3. Pinterst hesabınızdan çıkınız.
    4. Farklı bir tarayıcıdan GİZLİ SEKMEDE shopify adresinize ve pinterest hesabınıza giriş yapınız.
    5. Eklentiyi tekrardan indirip bağlamayı deneyiniz.

    Aksi taktirde halen aynı problemler yaşıyorsa, temada ve pluginden bir sıkıntı olmuş olabilir. O yüzden ilk plugin sahibi ile iletişime geçiniz.

    Daha az gör

hocam shopifyda kullandıgınız bütün appleri detaylı tanıtırsanız çok iyi olur

hocam shopifyda kullandıgınız bütün appleri detaylı tanıtırsanız çok iyi olur

Daha az oku
  1. Yeni bir video konusu not aldım bunu :D

    Yeni bir video konusu not aldım bunu 😀

    Daha az gör
diceroscraft
Yeni Üye

Merhabalar, El yapımı deri ürünler üretip sattığım bir sayfam mevcut. Kullanıcılar kişiselleştirme yaptırmak isteyebiliyorlar. Sayfama max 20 karakter olacak şekilde kişiselleştirme ekranı eklemek istiyorum nasıl bir yol izleyebilirim? Destekleriniz için şimdiden çok teşekkürler

Merhabalar,

El yapımı deri ürünler üretip sattığım bir sayfam mevcut. Kullanıcılar kişiselleştirme yaptırmak isteyebiliyorlar. Sayfama max 20 karakter olacak şekilde kişiselleştirme ekranı eklemek istiyorum nasıl bir yol izleyebilirim? Destekleriniz için şimdiden çok teşekkürler

Daha az oku
  1. Shopify Plugin mağazasına girip, Custom Product adı altında ürün özelleştirme eklentileri kullanabilirsiniz. Bir çok eklenti mevcuttur sitenize ait olanı bulmanız daha sağlıklı olacaktır.

    Shopify Plugin mağazasına girip, Custom Product adı altında ürün özelleştirme eklentileri kullanabilirsiniz. Bir çok eklenti mevcuttur sitenize ait olanı bulmanız daha sağlıklı olacaktır.

    Daha az gör
cashkan12
Yeni Üye

Kadir abi tr de pay tr kullanıyorum bugün 200 TL reklam verdim sepete eklenen 18 / 14 de ödemeye ulaşan ama dönüşüm 0 abi Tiktokda Conversion mu yoksa site trafiği mi reklamı vermeliyim birde trde daha fazla satış ...Daha fazla oku

Kadir abi tr de pay tr kullanıyorum bugün 200 TL reklam verdim sepete eklenen 18 / 14 de ödemeye ulaşan ama dönüşüm 0 abi Tiktokda Conversion mu yoksa site trafiği mi reklamı vermeliyim birde trde daha fazla satış yapmak için pay tr mi yoksa stripe mı kullanmalıyım Sitem bu abi https://gulbeyaztaki.myshopify.com/

Daha az oku
  1. abi sitede son durum bu https://tonnymarket.com suan ne eksiklerim var bugün 200 tl reklam daha verdim sepete eklenen 15 ödemeye ulaşan 12 dönüşüm 0 suan yine nerde hata yapıyorum

    abi sitede son durum bu https://tonnymarket.com suan ne eksiklerim var bugün 200 tl reklam daha verdim sepete eklenen 15 ödemeye ulaşan 12 dönüşüm 0 suan yine nerde hata yapıyorum

    Daha az gör
Kaadiirr
Yeni Üye

Ürün sayfasında ücretsiz olarak kargonun çıkış tarihinin yazdığı ,Türkçe diline çevirebilecegimiz bir eklenti var mi,yani mesela” 48 saatte kargoda “gibi

Ürün sayfasında ücretsiz olarak kargonun çıkış tarihinin yazdığı ,Türkçe diline çevirebilecegimiz bir eklenti var mi,yani mesela” 48 saatte kargoda “gibi

Daha az oku
  1. Tam olarak neresinden bahse diyorsunuz resim olarak ekleyebilir misiniz?

    Tam olarak neresinden bahse diyorsunuz resim olarak ekleyebilir misiniz?

    Daha az gör